CONTRAPUBLICITAT, LA CRÍTICA A TRAVÉS DE LA CREATIVITAT
Dins la Setmana Europea de Reducció de Residus (19 al 27 de novembre) celebram la segona edició del Concurs de Contrapublicitat a favor de la reducció de residus.
L'objectiu del concurs és denunciar, utilitzant eines publicitàries, l’excés i la problemàtica dels residus. Les bases del concurs estableixen que els participants han de presentar un cartell amb una imatge que, utilitzant recursos propis de les campanyes publicitàries, denunciïn algun aspecte relacionat amb la problemàtica dels residus.
El concurs tindrà tres premis que podran escollir els tres guanyadors. Els premis consistiran en un val de 50€ per poder consumir en qualsevol article de les botigues de la fundació deixalles, un val de 25€ per poder consumir aliments ecològics de la Cooperativa Això és Vida i un val per un massatge d'una hora de mans d’una especialista.
La Plataforma per a la Reducció de Residus de Mallorca, per la seva banda, s’encarregarà de fer difusió d’aquest cartell i d’utilitzar-ho com a recurs per a la sensibilització ciutadana.
El cartell guanyador del primer concurs va ser l'obra titulada “Nefassto” que, amb una imatge clara i contundent, denunciava la problemàtica que suposen les càpsules d’un sòl ús de les conegudes cafeteres.
Autor: Arnau Matas Morell
Animam a tothom a participar i utilitzar les imatges i les estratègies publicitàries per afavorir un consum responsable i sostenible dels recursos del planeta.
BASES DEL CONCURS
DESCARREGA'T EL CARTELL
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada